Zawsze staramy się zapewnić naszym klientom natychmiastowe rozwiązania problemów technicznych. Chętnie odpowiadamy również na pytania dotyczące instalacji, użytkowania i konserwacji wszystkich typów produktów fencee.
Przed uznaniem sprzętu za wadliwy należy najpierw zapoznać się z instrukcją obsługi i listą możliwych usterek.
Następnie zalecamy zapoznanie się z naszą dziesiątką skarg, aby pomóc w zidentyfikowaniu możliwej wady.
Jeśli informacje zawarte w instrukcji obsługi lub na naszej stronie internetowej nie są wystarczające, prosimy o kontakt z naszym Działem Reklamacji.
VNT electronics s. r. o.
Dvorská 605
563 01 Lanškroun
Poniedziałek-piątek: 7:00-15:00
Tel: +420 730 893 827
E-mail: reklamace@dogtrace.com
Wysyłając towar do serwisu należy go oznaczyć w widoczny sposób jako "reklamacja".
Składając reklamację towaru, kupujący jest zobowiązany do dostarczenia: czystego towaru (bez tkanych i plastikowych pasów), który jest przedmiotem reklamacji, zgodnie z dokumentem potwierdzającym własność tego towaru oraz pismem przewodnim zawierającym:
- Nazwę i adres kupującego (w tym imię i nazwisko osoby kontaktowej, telefon, faks, e-mail)
- Numer referencyjny i opis reklamowanego produktu, typ, liczba sztuk
- Opis wady, powód reklamacji
- Kopia dowodu zakupu (nabycia) produktu (faktura, dowód dostawy) - załączyć
Reklamacje rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki od dnia dostarczenia reklamowanego towaru, w niektórych przypadkach po wcześniejszym uzgodnieniu z kupującym.
Dziękujemy