Powrót do góry
Sterowanie ogrodzeniem z dowolnego miejsca
Logowanie do chmury

Zasady i warunki

VNT electronics s.r.o., numer rejestracyjny spółki: 64793826, z siedzibą pod adresem Dvorská 605, Žichlínské Předměstí, 563 01 Lanškroun,

w przypadku sprzedaży towarów za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem www.fencee.cz.

Informacje, których nie należy przeoczyć:

  • Sposób płatności i opcję dostawy można wybrać podczas procesu składania zamówienia.
  • Naciśnięcie przycisku ZAMAWIAM I PŁACĘ oznacza zawarcie z nami umowy kupna-sprzedaży towarów i zobowiązanie do zapłaty ceny zakupu.
  • Jeśli stwierdzimy, że towary znajdują się w magazynie, zobowiązujemy się do dostarczenia towarów w terminie określonym w punkcie 13 niniejszych OWH.
  • Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w terminie 14 dni.
  • Więcej informacji na temat reklamacji i zwrotów można znaleźć w naszej polityce zwrotów.
  • Ochrona danych osobowych naszych klientów jest dla nas bardzo ważna. Informacje o tym, jakie dane osobowe przetwarzamy, dlaczego i w jaki sposób, można znaleźć w naszej polityce przetwarzania danych osobowych.
  1. KIM JESTEŚMY
  2. JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ
  3. JAKIE SĄ INNE WARUNKI, KTÓRE POWTARZAJĄ SIĘ W NASZYM REGULAMINIE?
  4. O CZYM ZGODNIE Z PRAWEM MUSIMY POINFORMOWAĆ WSZYSTKICH KLIENTÓW PRZED ZAWARCIEM UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY?
  5. CO MUSIMY POWIEDZIEĆ KONSUMENTOM PRZED ZAWARCIEM UMOWY SPRZEDAŻY?
  6. REJESTRACJA, KONTO UŻYTKOWNIKA, PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
  7. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE I ZAWRZEĆ UMOWĘ KUPNA-SPRZEDAŻY
  8. CENA TOWARÓW I METODY PŁATNOŚCI
  9. WSZYSTKO, CO POWINIENEŚ WIEDZIEĆ O DOSTAWIE TOWARÓW
  10. APLIKACJA FENCEE CLOUD
  11. ZASTRZEŻENIE WŁASNOŚCI
  12. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
  13. CO ZROBIĆ, JEŚLI TOWAR JEST WADLIWY
  14. ZWROT SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO
  15. WARUNKI OBSŁUGI POSPRZEDAŻNEJ
  16. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
  17. WYŻSZA MOC
  18. CO POWINIENEŚ WIEDZIEĆ NA ZAKOŃCZENIE

1 KIM JESTEŚMY?

  • VNT electronics s.r.o., siedziba statutowa.

VAT: CZ64793826, zarejestrowana w Rejestrze Handlowym Sądu Okręgowego w Hradec Králové pod numerem C 9839

(zwana dalej"Sprzedawcą" lub"my"),

2. JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?

3. JAKIE SĄ INNE WARUNKI, KTÓRE POWTARZAJĄ SIĘ W NASZYCH OGÓLNYCH WARUNKACH?

  • fencee Cloud - unikalna, bezpłatnaaplikacja fencee Cloud, która gromadzi dane z inteligentnych generatorów i monitorów sterujących, ułatwiając konfigurację, monitorowanie i sterowanie poszczególnymi urządzeniami z jednego miejsca w połączeniu ze zdalnym centralnym urządzeniem sterującym;
  • adres e-mail - adres e-mail klienta podany w koncie użytkownika, zamówieniu lub innym formularzu;
  • e-sklep - nasz sklep internetowy, który prowadzimy na stronie internetowej;
  • umowa sprzedaży - zobowiązanie zawierające szereg praw i obowiązków - między nami jako sprzedawcą a Tobą jako kupującym, które zawieramy wspólnie na podstawie Twojego zamówienia naszych towarów na naszej stronie internetowej;
  • Kodeks cywilny - ustawa nr 89/2012 Dz.U., Kodeks cywilny;
  • przedsiębiorca - osoba fizyczna lub prawna, która prowadzi działalność gospodarczą w sposób ciągły - we własnym imieniu, na własny rachunek i w celach zarobkowych; kierujemy się zasadą, że klient, który w zamówieniu poda swój numer identyfikacyjny / numer VAT lub dane firmy, zgodnie z prawem działa z nami jako przedsiębiorca;
  • konsument - każda osoba fizyczna, która działa zgodnie z prawem bez związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub samodzielnym wykonywaniem zawodu;
  • OWH - niniejsze ogólne warunki, tj. zasady, które wiążą nas i Ciebie przy zawieraniu umowy kupna;
  • strona internetowa - adres internetowy www.fencee.cz;
  • klient - Ty, kupujący, niezależnie od tego, czy jesteś konsumentem, czy przedsiębiorcą.

4. CO ZGODNIE Z PRAWEM MUSIMY POWIEDZIEĆ WSZYSTKIM KLIENTOM PRZED ZAWARCIEM UMOWY SPRZEDAŻY?

  • 4.1 Zezwolenia i organy kontrolne Sprzedawcy. Sprzedawca jest uprawniony do sprzedaży towarów na podstawie licencji handlowej. Kontrolę handlową przeprowadza w zakresie swoich kompetencji właściwy urząd handlowy. Nadzór nad ochroną danych osobowych sprawuje Urząd Ochrony Danych Osobowych. Czeska Inspekcja Handlowa nadzoruje przestrzeganie ustawy nr 634/1992 Dz.U. o ochronie konsumentów, z późniejszymi zmianami, między innymi w określonym zakresie.
  • 4.2 Ilustracyjny charakter zdjęć towarów. Wszystkie zdjęcia zamieszczone na stronie internetowej mają wyłącznie charakter ilustracyjny.
  • 4.3 Towary, cena, koszt.
    • 4.3.1 Opis naszych towarów, w tym ich główne cechy, można znaleźć na naszej stronie internetowej.
    • 4.3.2 Ceny Towarów zawierają podatek VAT, w tym opłaty ustawowe.
    • 4.3.3 Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za usługi telekomunikacyjne (np. jeśli użytkownik zadzwoni do nas na nasz numer telefonu, zapłaci jedynie normalną stawkę za połączenie telefoniczne).
  • 4.4 Opcje płatności. Szczegółowe warunki dotyczące metod płatności i opcji wysyłki są opisane bardziej szczegółowo w samym zamówieniu lub na naszej stronie internetowej w sekcji Wysyłka i płatność. Dostarczymy ci towary za pośrednictwem przewoźnika wybranego z oferowanych przez nas opcji lub możesz odebrać je osobiście w naszej siedzibie.
  • 4.5 Wiążące zamówienie . Składając zamówienie poprzez naciśnięcie przycisku"ZAMÓW I ZAPŁAĆ" w naszym sklepie internetowym, klient tworzy wiążące zamówienie, które zobowiązuje go do dokonania płatności. Klient ma możliwość sprawdzenia i poprawienia lub zmiany swojego zamówienia przed jego złożeniem, jak opisano bardziej szczegółowo w sekcji 7 niniejszych OWH.
  • 4.6 Wiążący charakter OWH Składając zamówienie, użytkownik potwierdza, że zapoznał się z treścią niniejszych OWH.
  • 4.7 Prawa klienta z tytułu wadliwego działania. Prawa klienta z tytułu wadliwego działania lub gwarancji oraz warunki ich wykonywania zostały opisane w sekcji 12 niniejszych OWH lub w naszej Polityce Reklamacji.
  • 4.8 Serwis posprzedażowy Warunki, na jakich serwis posprzedażowy jest świadczony na rzecz klientów, zostały opisane bardziej szczegółowo w punkcie 15 niniejszych OWH.

5. CO MUSIMY POWIEDZIEĆ KONSUMENTOM PRZED ZAWARCIEM UMOWY KUPNA?

  • 5.1 Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży. Klient będący konsument em ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn (chyba że ustalono inaczej) w terminie 14 dni, licząc od dnia zawarcia umowy:
    • 5.1.1 w przypadku umowy kupna, od daty otrzymania towarów; lub
    • 5.1.2 w przypadku umowy sprzedaży z dostawą w wielu jednostkach/częściach, od daty otrzymania ostatniej dostawy towarów; lub
    • 5.1.3 w przypadku umowy sprzedaży podlegającej regularnym, powtarzającym się dostawom towarów, od daty otrzymania pierwszej dostawy towarów;
    • 5.1.4 od zawarcia umowy, jeśli umowa dotyczy dostawy treści cyfrowych; pod warunkiem, że konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna nawet przed upływem czasu określonego w artykułach 5.1.1 do 5.1.3, powiadamiając nas o zamiarze odstąpienia od umowy kupna w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład wypełniając i przesyłając formularz odstąpienia od umowy lub wysyłając go na nasz adres e-mail: objednavky@fencee.cz.
  • 5.2 Kiedy NIE MOŻNA odstąpić od Umowy kupna Konsument nie jest uprawniony do odstąpienia od następujących umów:
    • 5.2.1 na dostawę towarów, które zostały zmodyfikowane i/lub stworzone na życzenie klienta lub dla klienta;
    • 5.2.2 w przypadku dostawy towarów, których cena zależy od wahań na rynkach finansowych pozostających poza naszą kontrolą, które mogą wystąpić w okresie odstąpienia;
    • 5.2.3 dostawy towarów łatwo psujących się lub towarów, które zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi towarami po dostawie;
    • 5.2.4 dostarczania towarów w zapieczętowanym opakowaniu, które konsument usunął z opakowania i których, ze względów zdrowotnych lub higienicznych, nie należy zwracać po naruszeniu ich przez konsumenta, w tym w przypadku nagrań dźwiękowych lub wideo oraz programów komputerowych, jeśli klient naruszył ich oryginalne opakowanie;
    • 5.2.5 w przypadku zakwaterowania, przewozu towarów, wynajmu środków transportu, posiłków lub zajęć rekreacyjnych, jeżeli umowa ma zostać wykonana w określonym dniu lub w określonym terminie;
    • 5.2.6 na dostawę gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umów prenumeraty na ich dostawę;
    • 5.2.7 w przypadku świadczenia usług, jeżeli zostały one wykonane w całości; w przypadku świadczenia odpłatnego tylko wtedy, gdy spełnianie świadczenia rozpoczęło się za uprzednią wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a przedsiębiorca poinformował konsumenta przed zawarciem umowy, że spełnienie świadczenia powoduje wygaśnięcie prawa do odstąpienia od umowy;
    • 5.2.8 w przypadku pilnych napraw lub konserwacji, które mają być przeprowadzone w miejscu wyznaczonym przez konsumenta na jego wyraźne żądanie; nie dotyczy to jednak wykonywania napraw innych niż żądane lub dostarczania towarów innych niż części zamienne niezbędne do naprawy lub konserwacji;
    • 5.2.9 w przypadku dostawy treści cyfrowych, chyba że zostały one dostarczone na nośniku materialnym i zostały dostarczone za uprzednią wyraźną zgodą użytkownika przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a my poinformowaliśmy użytkownika przed zawarciem umowy kupna, że w takim przypadku nie przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy kupna.
  • 5.3 Obowiązki konsumenta w przypadku odstąpienia od umowy kupna. Jeśli konsument odstąpi od umowy kupna, jest on zobowiązany do odesłania nam towarów nabytych na podstawie umowy kupna, od której odstąpił, w ciągu 14 dni od odstąpienia. Klient będący konsumentem jest zobowiązany do odesłania lub zwrotu towarów kompletnych, tj. wraz ze wszystkimi dostarczonymi akcesoriami, całą dokumentacją, czystych, nieuszkodzonych i, jeśli to możliwe, wraz z oryginalnym opakowaniem, w stanie i wartości, w jakiej je otrzymał.
  • 5.4 Obniżenie wartości towarów. W przypadku odstąpienia od umowy kupna klient ponosi odpowiedzialność za obniżenie wartości zwróconych towarów lub zwróconych towarów, które nastąpiło w wyniku obchodzenia się z towarami w sposób inny niż konieczny do zapoznania się z charakterem, cechami i funkcjonalnością towarów. W przypadku zwrotu uszkodzonych lub niekompletnych towarów, potrącamy nasze roszczenie odszkodowawcze z ceną zakupu, której zwrotu zażądasz. Zawsze będziemy oceniać konkretny przypadek w celu określenia zakresu uszkodzenia, pogorszenia stanu towarów i określenia odpowiedniej obniżonej wartości. Poinformujemy Cię o tych krokach pod powyższym adresem elektronicznym (e-mailem) lub telefonicznie.
  • 5.5 Adresa pro vrácení zboží. Zasílejte/přineste zboží zpět na adresu sídla: VNT electronics s.r.o., Dvorská 605, Žichlínské Předměstí, 563 01 Lanškroun. Náklady na vrácení zboží při odstoupení od kupní smlouvy hradí zákazník na své náklady, pokud se nedohodneme jinak. To platí i v případě, že zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou (především pro jeho velké rozměry atp.). V takovém případě pro Vás zajistíme svoz tohoto zboží, bude-li to možné, o čemž Vás budeme informovat a Vy ponesete přímé náklady spojené s vrácením toho zboží, které se pohybují od 600,- Kč za paletu. Více informací o přesných cenách a možnostech dopravy naleznete na našich webových stránkách v sekci Doprava a platba.
  • 5.6 Zwrot ceny zakupu W przypadku odstąpienia od umowy zakupu w okresie odstąpienia od umowy, jesteśmy zobowiązani do zwrotu wszystkich środków pieniężnych konsumentowi, przy użyciu tej samej metody płatności, jaką otrzymano pieniądze lub na wybrane konto, w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Należy pamiętać, że jesteśmy uprawnieni do zwrotu pieniędzy tylko wtedy, gdy otrzymamy zwrócone towary z powrotem od Ciebie.
  • 5.7 Reklamacje - Reklamacje konsumenckie rozpatrujemy pozasądowo za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem objednavky@fencee.cz.
  • 5.8 Pozasądowe rozstrzyganie sporów - Czeska Inspekcja Handlowa z siedzibą pod adresem Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, numer identyfikacyjny: 000 20 869, adres internetowy: https://adr.coi.cz/cs. Platforma internetowego rozstrzygania sporów znajdująca się pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr może być wykorzystywana do rozstrzygania sporów między Sprzedawcą a Klientem w ramach Umowy kupna.
  • 5.9 Europejskie Centrum Konsumenckie Republiki Czeskiej. Europejskie Centrum Konsumenckie Republiki Czeskiej z siedzibą pod adresem Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adres internetowy: http://www.evropskyspotrebitel.cz jest punktem kontaktowym zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich).
  • 5.10 Recenzje Recenzje można przesyłać bezpośrednio na naszej stronie internetowej lub za pośrednictwem naszej strony internetowej www.heureka.cz. Informacje na temat sposobu przetwarzania tych recenzji przez Heureka można znaleźć na ich stronie internetowej. Więcej informacji na temat sposobu przetwarzania recenzji przesłanych na naszą stronę internetową można znaleźć tutaj.
  • 5.11 Nieprawdziwe lub niekompletne opinie Zastrzegamy sobie prawo do niepublikowania opinii klientów, które są nieprawdziwe, zawierają nieodpowiedni język lub nie są związane z zakupionymi towarami.
  • 5.12 Sortowanie towarów . Jeśli przejdziesz do sekcji sortowania kategorii towarów na naszej stronie internetowej, powinieneś mieć świadomość, że używamy reguł do wyświetlania towarów zgodnie z preferowanymi kryteriami wyboru, o których możesz przeczytać więcej na naszej stronie internetowej.
  • 5.13 Szkody spowodowane nieprawidłowymi lub niekompletnymi informacjami. Zrzekamy się wszelkiej odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowymi lub niekompletnymi informacjami lub poradami, w szczególności w przypadku, gdy osiągnięcie określonego rezultatu zależy od działań adresata lub innych osób, lub od niekontrolowanych faktów lub przypadku.

6. REJESTRACJA, KONTO UŻYTKOWNIKA, SYSTEM LOJALNOŚCIOWY

  • 6.1 Rejestracja . Użytkownik może dokonywać u nas zakupów bez rejestracji. Jeśli użytkownik zdecyduje się zarejestrować, będzie miał lepszy wgląd w historię swoich zamówień, status nowych zamówień itp. Użytkownik może zarejestrować się jako klient, wypełniając formularz rejestracyjny na stronie internetowej. Aby się zarejestrować, użytkownik musi potwierdzić, że zapoznał się z treścią niniejszych OWH oraz polityką przetwarzania danych osobowych.
  • 6.2 Obowiązek podania prawdziwych i prawidłowych informacji . Rejestrując się na stronie internetowej sklepu i zamawiając towary, klient jest zobowiązany do podania wszystkich prawidłowych i prawdziwych informacji. Klient jest zobowiązany do aktualizacji informacji podanych na koncie użytkownika w przypadku jakiejkolwiek zmiany. Informacje podane przez klienta na koncie użytkownika i przy zamawianiu towarów są uważane przez sprzedawcę za prawidłowe.
  • 6.3 Konto użytkownika. Klient może uzyskać dostęp do swojego interfejsu użytkownika ("Konto użytkownika") za pomocą adresu e-mail i wybranego bezpiecznego hasła, gdzie może, między innymi, składać zamówienia na Towary.
  • 6.4 Blokowanie Konta Użytkownika. Klient jest zobowiązany do zachowania poufności w odniesieniu do informacji niezbędnych do uzyskania dostępu do jego Konta Użytkownika. Klient nie jest uprawniony do zezwalania osobom trzecim na korzystanie z Konta Użytkownika. Możemy zablokować Konto Użytkownika po trzech (3) nieudanych próbach logowania. Robimy to ze względów bezpieczeństwa, w szczególności w celu zapobiegania niewłaściwemu wykorzystaniu Konta Użytkownika. Jeśli Konto Użytkownika zostanie zablokowane, prosimy o kontakt pod adresem objednavky@fencee.cz.
  • 6.5 Możliwość anulowania konta użytkownika, jeśli użytkownik z niego nie korzysta . Możemy anulować konto użytkownika, w szczególności jeśli klient nie korzystał ze swojego konta użytkownika przez ponad 1 rok lub jeśli klient naruszy swoje zobowiązania wynikające z umowy zakupu zmienionej niniejszymi OWU.
  • 6.6 Niezbędna konserw acja Klient przyjmuje do wiadomości, że Konto Użytkownika może nie być dostępne w sposób ciągły, w szczególności w odniesieniu do niezbędnej konserwacji.

7. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE I ZAWRZEĆ UMOWĘ ZAKUPU

  • 7.1 Składanie zamówienia. Umieszczając towary w koszyku, wybierając sposób transportu i płatności za wybrane towary oraz wypełniając dane kontaktowe i rozliczeniowe, Klient składa zamówienie w sklepie internetowym.
  • 7.2 Cechy Towarów. Klient jest zobowiązany do zapoznania się z cechami, rodzajem i zalecanym zastosowaniem Towarów przed złożeniem zamówienia. Składając zamówienie, Klient potwierdza, że przeczytał i zrozumiał te informacje.
  • 7.3 Weryfikacja zamówienia Przed realizacją zamówienia Klient ma możliwość sprawdzenia i zmiany informacji wprowadzonych do zamówienia.
  • 7.4 Proces wysyłania zamówienia. Zamówienie jest wysyłane poprzez kliknięcie przycisku"ZAMAWIAM I PŁACĘ", a proces zamówienia zostaje zakończony. Wysyłając zamówienie, klient potwierdza, że zgodził się z niniejszymi Warunkami Ogólnymi i zapoznał się z naszą Polityką Prywatności.
  • 7.5 Prawdziwość danych podanych w zamówieniu. Dane podane w zamówieniu są uznawane przez Sprzedawcę za prawidłowe. Jeśli podczas przetwarzania zamówienia okaże się, że użyto oczywiście fałszywych lub niekompletnych danych, możemy odmówić przyjęcia zamówienia, o czym zostaniesz powiadomiony e-mailem. Klient może zostać pociągnięty do odpowiedzialności za szkody spowodowane celowym podaniem fałszywych lub nieprawidłowych danych.
  • 7.6 Dodatkowe potwierdzenie zamówienia przez klienta W zależności od charakteru zamówienia (ilość towarów, kwota ceny zakupu, szacunkowe koszty wysyłki), Sprzedawca ma prawo poprosić klienta o dodatkowe potwierdzenie zamówienia (na przykład pocztą elektroniczną lub telefonicznie), a także ma prawo poprosić klienta o wyjaśnienie poprawności wyboru ilości.
  • 7.7 Kiedy umowa kupna-sprzedaży zostaje zawarta? Umowa kupna-sprzedaży zostaje zawarta w momencie naciśnięcia przycisku "ZAMÓW I ZAPŁAĆ".
  • 7.8 Potwierdzenie zamówienia przez Sprzedawcę Klient, który złoży zamówienie, otrzyma od nas automatyczne potwierdzenie dostarczenia zamówienia na adres e-mail klienta.
  • 7.9 Obowiązki Sprzedającego : Zawierając Umowę kupna, zobowiązujemy się do dostarczenia klientowi zakupionych towarów i umożliwienia mu uzyskania tytułu prawnego do tych towarów.
  • 7.10 Obowiązki Kupującego: Zawierając Umowę kupna, Użytkownik zgadza się przyjąć Towary i zapłacić nam ich cenę.
  • 7.11 Kopia OWH i formularz odstąpienia od umowy. Klient otrzyma kopię zawartej umowy kupna, tj. aktualną wersję niniejszych OWH, na adres e-mail klienta. Klient będący konsumentem otrzyma również formularz odstąpienia od umowy w terminie ustawowym.
  • 7.12 Środki porozumiewania się na odległość. Klient wyraża zgodę na korzystanie ze środków porozumiewania się na odległość przy zawieraniu umowy kupna. Koszty poniesione przez klienta w związku z korzystaniem ze środków porozumiewania się na odległość w związku z zawarciem umowy kupna (koszty połączenia internetowego, koszty połączenia telefonicznego) ponosi klient, które nie mogą różnić się od stawki podstawowej.
  • 7.13 Zamówienie telefoniczne. Klient może również złożyć zamówienie na towary telefonicznie. Klient, który złoży zamówienie w ten sposób, otrzyma od nas potwierdzenie złożenia zamówienia, w tym całkowitą cenę towarów oraz koszty związane z pakowaniem i dostawą towarów wybranych przez klienta, na adres e-mail klienta podany w rozmowie telefonicznej, wraz z niniejszymi OWH, Polityką Reklamacji, Polityką Przetwarzania Danych Osobowych i formularzem odstąpienia od umowy. Zawarcie umowy kupna nastąpi po dostarczeniu potwierdzenia otrzymania zamówienia przez klienta na nasz adres e-mail.

8. CENA TOWARÓW I METODY PŁATNOŚCI

  • 8.1 Cena . Wszystkie ceny towarów są podawane w koronach czeskich (CZK) i zawierają podatek VAT. Cena towarów jest ważna przez okres, w którym jest wyświetlana na stronie sklepu internetowego, ale nie oznacza to, że nie możemy zawrzeć umowy kupna z niektórymi naszymi klientami na indywidualnie wynegocjowanych warunkach.
  • 8.2 Metoda płatności. Użytkownik może zapłacić nam cenę towarów oraz wszelkie koszty związane z dostawą towarów na podstawie umowy sprzedaży, metodami określonymi w drugim kroku zamówienia (Wysyłka i płatność), w szczególności:
    • kartą kredytową online;
    • przelewem bankowym;
    • gotówką przy odbiorze osobistym;
    • gotówką lub kartą kredytową u przewoźnika (za pobraniem);
    • GoPay.

Klient wybiera metodę płatności podczas procesu składania zamówienia. Więcej informacji na temat metod płatności można znaleźć na naszej stronie internetowej tutaj.

  • 8.3 Depozyt na poczet ceny towarów . Możemy wymagać od klienta dokonania depozytu lub innej podobnej płatności.
  • 8.4 Koszty pakowania i wysyłki. Na stronie internetowej naszego sklepu internetowego(Wysyłka i płatność) znajdują się również informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostawą towarów. Wysokość kosztów związanych z pakowaniem i dostawą towarów będzie zależeć głównie od wybranego przewoźnika i miejsca, w którym towary zostaną dostarczone. Zamówienia o minimalnej łącznej cenie podanej na naszej stronie internetowej będą dostarczane bezpłatnie.
  • 8.5 Koszty i opłaty związane z realizacją zamówienia. W przypadku złożenia zamówienia telefonicznie lub pocztą elektroniczną poza sklepem internetowym, sprzedawca może naliczyć dodatkową opłatę administracyjną w wysokości 90 CZK z VAT za realizację zamówienia.
  • 8.6 Cena za dostawę towarów Wraz z ceną zakupu klient jest również zobowiązany do zapłaty nam wszelkich kosztów związanych z pakowaniem i dostawą towarów oraz wszelkich dodatkowych opłat za wybraną metodę płatności. O ile wyraźnie nie zaznaczono inaczej, cena zakupu jest ponadto rozumiana jako obejmująca koszty związane z dostawą towarów. Przed wiążącą realizacją zamówienia klient zostanie poinformowany o ostatecznej cenie, w tym o kosztach pakowania i wysyłki.
  • 8.7 Rabaty od ceny towarów Wszelkie rabaty od ceny towarów przyznane przez nas klientom nie mogą być łączone ze sobą.
  • 8.8 Nierealistyczna cena towarów . W przypadku wyświetlenia nierealistycznej ceny 0 CZK (słownie: zero koron czeskich) lub wyświetlenia ceny wysoce nierynkowej, gdzie cena nierynkowa jest uważana za cenę niższą od naszej ceny zakupu, zastrzegamy sobie prawo do usunięcia tej pozycji z zamówienia. Klient zostanie poinformowany o tym fakcie pocztą elektroniczną na adres e-mail klienta.
  • 8.9 Forma wystawiania faktur Ustalamy, że faktury będą wysyłane drogą elektroniczną na adres elektroniczny klienta.

9. WSZYSTKO, CO POWINIENEŚ WIEDZIEĆ O DOSTAWIE TOWARÓW

  • 9.1 Czas dostawy towarów. Jeśli towary są określone jako dostępne w magazynie, wówczas zwykle wysyłamy towary z terminem dostawy wynoszącym 3 dni robocze od otrzymania zamówienia i zobowiązujemy się do dostarczenia towarów w ciągu maksymalnie trzydziestu (30) dni od momentu zawarcia umowy kupna-sprzedaży. Czasami może się okazać, że towary oznaczone jako "w magazynie" wyprzedają się w krótkim czasie. W przypadku zaistnienia sytuacji, w której towary są niedostępne i nie jesteśmy w stanie dostarczyć zamówionych przez Ciebie towarów w określonym czasie, skontaktujemy się z Tobą w celu uzgodnienia dalszego postępowania. Pomimo podanego czasu dostawy, zawsze dołożymy wszelkich starań, aby przygotować i dostarczyć zamówienie do klienta tak szybko, jak to możliwe.
  • 9.2 Metoda dostawy, odbiór osobisty . Klient może wybrać dostawę towarów pod dowolny adres za pośrednictwem naszego zakontraktowanego przewoźnika po cenie dostawy określonej w procesie zamówienia lub odebrać towary osobiście w naszej siedzibie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 .
  • 9.3 Odbiór towarów W przypadku transportu towarów przez nas do klienta, towary są przekazywane klientowi w punkcie przekazania (zazwyczaj pierwsze drzwi/brama/brama w miejscu dostawy wyznaczonym przez klienta). W punkcie odbioru towarów przez klienta ryzyko uszkodzenia i przypadkowego pogorszenia jakości zakupionych towarów przechodzi na klienta. W przypadku osobistego odbioru towarów przez klienta, towary uznaje się za dostarczone w punkcie odbioru przez klienta lub inną osobę wyznaczoną przez klienta.
  • 9.4 Koszty specjalnego środka transportu. W przypadku uzgodnienia środka transportu na specjalne życzenie klienta, klient ponosi ryzyko i wszelkie dodatkowe koszty związane z tym środkiem transportu.
  • 9.5 Ponowna dostawa i związane z nią koszty. W przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie klienta konieczne jest dostarczenie towarów wielokrotnie lub w inny sposób niż określony w zamówieniu, klient ponosi koszty związane z ponowną dostawą towarów lub koszty związane z innym sposobem dostawy.
  • 9.6 Szkody , które może ponieść Sprzedawca w związku z nieodebraniem towaru. Jeżeli Klient będący konsumentem nie odbierze towaru w momencie jego dostarczenia przez przewoźnika, towar zostanie następnie zwrócony Sprzedawcy, a jednocześnie Klient będący konsumentem nie odstąpi od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni od nieudanej dostawy towaru, Sprzedawca będzie uprawniony do żądania od Klienta kosztów naliczonych przez przewoźnika za dostarczenie towaru z powrotem do Sprzedawcy. Koszt ten stanowi szkodę Sprzedawcy powstałą w wyniku naruszenia obowiązków prawnych Klienta w rozumieniu § 2913 ust. 1 Kodeksu cywilnego. Sprzedawca będzie również uprawniony do naliczenia opłaty za przechowywanie w wysokości 200 CZK (słownie: dwieście koron czeskich), a Sprzedawca będzie uprawniony do odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
  • 9.7 Nieodebranie dostawy towarów w odniesieniu do przedsiębiorcy. Jeżeli klient będący przedsiębiorcą nie odbierze dostawy towarów przez przewoźnika, a towary zostaną następnie zwrócone do nas jako sprzedającego, jesteśmy uprawnieni do żądania od klienta będącego przedsiębiorcą kosztów naliczonych przez przewoźnika za dostawę towarów z powrotem na nasz adres. Koszt ten stanowi szkodę sprzedającego, która została spowodowana naruszeniem obowiązków prawnych klienta będącego przedsiębiorcą w rozumieniu § 2913 ust. 1 kodeksu cywilnego. Sprzedający jest również uprawniony do naliczenia opłaty za przechowywanie w wysokości 200 CZK (słownie: dwieście koron czeskich), a ponadto jest uprawniony do odstąpienia od umowy kupna.
  • 9.8 Możliwość potrącenia roszczeń. Jesteśmy uprawnieni do jednostronnego potrącenia roszczenia o zapłatę kosztów przechowywania i roszczenia o odszkodowanie za szkody spowodowane naruszeniem zobowiązań prawnych klienta zgodnie z niniejszym punktem OWH z roszczeniem klienta o zwrot ceny zakupu zgodnie z § 2913 kodeksu cywilnego.
  • 9.9 Obowiązki klienta po otrzymaniu towaru. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia towaru po jego otrzymaniu i upewnienia się co do jego właściwości (w szczególności, czy klient otrzymał właściwy rodzaj towaru, czy towar jest uzgodnionej jakości, czy towar w opakowaniu zawiera wszystko, co powinien zawierać zgodnie z instrukcją). W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika, klient jest zobowiązany w ogóle nie przyjmować takiej przesyłki od przewoźnika. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody spowodowane przez przewoźnika lub opóźnienia w dostawie towarów, niezależnie od przyczyny opóźnienia.

10. FENCEE CLOUD APP

  • 10.1 Aplikacja fencee Cloud App. Oprócz Towarów Sprzedawca oferuje w sklepie internetowym możliwość pobrania aplikacji fencee Cloud App, która może ułatwić obsługę i funkcjonowanie oferowanych Towarów lub oferować inne funkcje związane z oferowanymi Towarami.
  • 10.2 Funkcjonowanie aplikacji i towarów. Ponieważ aplikacja fencee Cloud nie jest warunkiem wstępnym prawidłowego funkcjonowania oferowanych towarów, jakakolwiek wada aplikacji fencee Cloud nie jest uznawana za wadę towarów, nawet jeśli aplikacja powoduje nieprawidłowe działanie towarów podczas użytkowania. Klient nie jest również uprawniony do odstąpienia od umowy kupna, jeśli aplikacja fencee Cloud nie działa prawidłowo w połączeniu z zakupionymi przez niego towarami lub jeśli aplikacja wykazuje jakiekolwiek inne wady.
  • 10.3 Warunki korzystania z aplikacji fencee Cloud Wady i inne prawa klienta w związku z korzystaniem z aplikacji fencee Cloud nie są objęte niniejszymi OWH, ale warunkami korzystania z aplikacji fencee Cloud.

11. ZASTRZEŻENIE WŁASNOŚCI

  • 11.1 Pełna zapłata ceny zakupu. Zastrzegamy sobie prawo własności do towarów na rzecz klientów do momentu pełnej zapłaty ceny zakupu zgodnie z odpowiednią umową zakupu. Oznacza to, że jeśli użytkownik nie zapłaci ceny zakupu, nie stanie się właścicielem towarów.
  • 11.2 Zastrzeżenie dla klientów biznesowych W przypadku klientów biznesowych zastrzegamy sobie prawo własności do towarów do momentu uregulowania wszystkich roszczeń, które mamy wobec nich. Klient musi obchodzić się z towarami objętymi zastrzeżeniem własności z należytą starannością i ubezpieczyć je w wystarczającym stopniu, na swój koszt, na wartość nowych towarów w przypadku uszkodzenia.

12. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

  • 12.1 Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy sprzedaży. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy sprzedaży podlega postanowieniom określonym w punkcie 5 niniejszych OWS.
  • 12.2 Prawo klienta biznesowego do odstąpienia od umowy zakupu. Klienci biznesowi mają prawo do odstąpienia od umowy zakupu zgodnie z odpowiednimi przepisami. Klient biznesowy nie ma prawa do odstąpienia od umowy zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, prawo to przysługuje wyłącznie konsumentowi . Jeśli klient biznesowy zwróci nam towary i jeśli nie ma reklamacji wad zgodnie z Kodeksem cywilnym, powiadomimy klienta biznesowego, że możemy obciążyć go kosztami przechowywania tych towarów zgodnie z punktami 9.6 i 9.7 niniejszych OWH, a także zaprosimy klienta biznesowego do odebrania tych towarów.
  • 12.3 Niezapłacona cena zakupu . Jeśli klient nie zapłacił ceny zakupu prawidłowo i terminowo, możemy odstąpić od umowy zakupu.
  • 12.4 Procedura wyczerp ania zapasów. Jesteśmy uprawnieni do odstąpienia od umowy zakupu z powodu wyczerpania zapasów towarów lub niedostępności zamówionych towarów. Ponadto możemy odstąpić od umowy zakupu w szczególności, jeśli klient odmówił przyjęcia dostawy towarów.
  • 12.5 Prezent. Jeśli klient otrzyma prezent wraz z towarami, a następnie odstąpi od umowy kupna zawartej z nami, klient jest zobowiązany do zwrotu nam prezentu. Umowa prezentu między nami a klientem jest zatem zawierana z tak zwanym warunkiem rozwiązującym, że jeśli klient odstąpi od umowy kupna, umowa prezentu w odniesieniu do takiego prezentu przestanie obowiązywać.
  • 12.6 Aby odstąpić od umowy i zwrócić towar, należy skorzystać z naszego formularza odstąpienia od umowy, który należy wypełnić i dołączyć do zwracanej paczki.

13. CO ZROBIĆ, JEŚLI TOWARY SĄ WADLIWE

  • 13.1 Odniesienie do kodeksu cywilnego Prawa i obowiązki stron umowy w odniesieniu do praw wynikających z wadliwego wykonania regulują odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy prawa (w szczególności §§ 1914-1925, §§ 2099-2117 i §§ 2161-2174 kodeksu cywilnego).
  • 13.2 Odniesienie do Kodeksu Reklamacji Dalsze prawa i obowiązki stron związane z naszą odpowiedzialnością za wady towarów są uregulowane w naszym Kodeksie Reklamacji.

14. ZWROT SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO

  • 14.1 Odbiór sprzętu elektrycznego w naszej siedzibie. Kupując od nas towary, klient-konsument może odebrać zużyty sprzęt elektryczny, odpady elektryczne, baterie lub akumulatory z gospodarstwa domowego. Należy pamiętać, że warunkiem odbioru jest to, że liczba sztuk zakupionego i zwracanego sprzętu elektrycznego musi być taka sama i musi być podobnego rodzaju i przeznaczenia (innymi słowy, sztuka za sztukę).
  • 14.2 Odbiór w domu klienta. Jeśli zamówione u nas towary zostały wysłane do domu klienta, jesteśmy również zobowiązani do zapewnienia klientowi będącemu konsumentem możliwości zwrotu zużytego sprzętu elektrycznego, odpadów elektrycznych, baterii lub akumulatorów z domu do przewoźnika. Również w tym przypadku warunkiem takiego odbioru jest to, że taka sama liczba sztuk zakupionego i zwracanego sprzętu elektrycznego musi być podobnego rodzaju i przeznaczenia (innymi słowy, sztuka za sztukę). Aby umożliwić nam przeprowadzenie takiego odbioru, prosimy o poinformowanie nas w zamówieniu - w uwagach do zamówienia, jaki sprzęt elektryczny i w jakiej liczbie lub rozmiarze chcesz zwrócić.
  • 14.3 Gdzie można jeszcze oddać zużyty sprzęt elektryczny? Informujemy naszych klientów, że ekologiczną utylizację naszych produktów zgodnie z ustawą o odpadach nr 185/2001 Dz.U. i rozporządzeniem nr 237/2002 Dz.U. Ministerstwa Środowiska zapewnia "Umowa o wspólnym świadczeniu usług" w ramach systemu zbiorowego ASEKOL a.s. z siedzibą pod adresem Československého exilu 2062/8, 143 00 Praha 4 - Modřany .
  • 14.4 Dlaczego ze sprzętem elektrycznym należy postępować w szczególny sposób ? Sprzętu elektrycznego nie wolno wyrzucać razem z odpadami zmieszanymi. Może to prowadzić do naruszenia ustawy o odpadach i/lub powiązanych przepisów. Ponadto szkodliwe substancje z takiego sprzętu elektrycznego i odpadów mogą szkodzić środowisku lub zdrowiu ludzkiemu. Co więcej, odbiór i recykling prowadzi do tego, że sprzęt elektryczny i odpady mogą być dalej wykorzystywane do produkcji nowego sprzętu.

15. WARUNKI OBSŁUGI POSPRZEDAŻNEJ

  • 15.1 Świadczenie usług posprzedażnych. Zapewniamy naszym klientom usługi posprzedażne, stosując indywidualne podejście do oferowania konkretnych usług posprzedażnych.
  • 15.2 Jak się z nami skontaktować ? Możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem +420 730 893 828 lub e-mailem objednavky@fencee.cz, podając, jakiej usługi lub naprawy potrzebujesz. Będziemy zadowoleni, jeśli od razu prześlesz nam zdjęcie towarów, abyśmy mogli ocenić, jakie prace będą musiały zostać wykonane. W razie potrzeby skontaktujemy się z Tobą, aby dowiedzieć się więcej o stanie towarów. Na koniec prześlemy Ci wycenę naszej usługi posprzedażnej pocztą elektroniczną.
  • 15.3 Czego powinieneś od nas oczekiwać? Zawsze będziemy oceniać każdy przypadek indywidualnie. Dokonamy odpowiedniej inspekcji towarów, które wyślesz nam do serwisu posprzedażowego, wycenimy samą usługę, koszt wszelkich części zamiennych i koszt wysyłki towarów z powrotem. Prześlemy tę wycenę do zatwierdzenia i, jeśli sobie tego życzysz, naprawimy towary lub uzgodnimy z Tobą dalszy sposób postępowania.

16. OCHRONA DANYCH

  • 16.1 Polityka przetwarzania danych osobowych . Ochrona danych osobowych naszych klientów jest dla nas bardzo ważna. Zasady postępowania z danymi osobowymi oraz zasady wysyłania informacji handlowych są uregulowane w naszej polityce przetwarzania danych osobowych.
  • 16.2 Pliki cookie Używamy tzw. plików cookie, które mogą być przechowywane na urządzeniu końcowym (na podstawie zgody lub w celu ochrony naszych uzasadnionych interesów). Klienci mogą ustawić swoje preferencje bezpośrednio na naszej stronie internetowej, gdzie mogą znaleźć informacje na temat korzystania z plików cookie.

17. SIŁA WYŻSZA

  • 17.1 Co to jest Siła Wyższa Dla celów niniejszych OWH, za Siłę Wyższą uważa się każde zdarzenie niezależne od woli Sprzedającego, które uniemożliwia Sprzedającemu wypełnienie jego zobowiązań i którego nie można było przewidzieć ani zapobiec lub przezwyciężyć jego skutków. W szczególności za Siłę Wyższą uważa się klęskę żywiołową, pożar, eksplozję, powódź, trzęsienie ziemi, atak terrorystyczny, wojnę, strajk lub inne zdarzenia (w tym sytuacje spowodowane rozprzestrzenianiem się choroby COVID-19), na które strony nie mają wpływu.
  • 17.2 Wyłączenie odpowiedzialności Sprzedającego. W okresie działania siły wyższej Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie swoich zobowiązań wynikających z Umowy Zakupu, a w konsekwencji niniejszych OWZ.

18. CO NALEŻY WIEDZIEĆ NA ZAKOŃCZENIE

  • 18.1 Jakie prawo reguluje nasz stosunek prawny? Stosunek prawny między nami podlega prawu Republiki Czeskiej, w szczególności kodeksowi cywilnemu. Ma to również zastosowanie w przypadku istnienia tak zwanego elementu międzynarodowego. Jesteśmy jednak świadomi, że klient będący konsumentem nie może zostać pozbawiony ochrony zapewnianej przez przepisy prawa kraju jego zwykłego pobytu poprzez ten wybór.
  • 18.2 Obowiązek poszanowania praw konsumenta . W przypadku niezamierzonego konfliktu pomiędzy postanowieniami niniejszych OWH a ustawowymi przepisami dotyczącymi ochrony konsumentów, pierwszeństwo mają te przepisy, a Sprzedawca zobowiązuje się do ich przestrzegania.
  • 18.3 Nieważne lub niesk uteczne postanowienia OWH. Jeżeli którekolwiek z postanowień OWH jest lub stanie się nieważne lub nieskuteczne, nieważne postanowienie zostanie zastąpione postanowieniem, którego znaczenie jest jak najbardziej zbliżone do nieważnego postanowienia. Nieważność lub nieskuteczność jednego postanowienia nie wpływa na ważność pozostałych postanowień.
  • 18.4 Wyłączenie Konwencji Wie deńskiej Strony postanawiają wyraźnie wyłączyć stosowanie Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów lub Konwencji Wiedeńskiej, zgodnie z art. 6 tej Konwencji.
  • 18.5 Spory i jurysdykcja Strony uzgadniają ponadto, że sądy Republiki Czeskiej dla okręgu Hradec Králové będą zawsze właściwe miejscowo i rzeczowo do rozstrzygania wszelkich sporów wynikających z Umowy kupna, w których występuje element międzynarodowy. Pozostaje to bez uszczerbku dla praw konsumentów wynikających z przepisów szczególnych. Językiem Umowy jest język czeski.
  • 18.6 Archiwizacja Umowy kupna-sprzedaży Umowa kupna-sprzedaży zmieniona niniejszymi OWZ jest archiwizowana przez nas w formie elektronicznej i nie jest dostępna dla osób trzecich.
  • 18.7 Formularz odstąpienia od umowy Formularz odstąpienia od umowy stanowi integralną część niniejszych OWH.
  • 18.8 Jeśli uzgodnimy inne warunki zawarcia umowy kupna-sprzedaży . Postanowienia OWH stanowią integralną część umowy kupna-sprzedaży. Postanowienia odbiegające od OWH mogą zostać uzgodnione w umowie kupna-sprzedaży. Postanowienia odbiegające w umowie kupna-sprzedaży mają pierwszeństwo przed postanowieniami OWH.
  • 18.9 Konieczność akceptacji OWH w celu zawarcia Umowy kupna . Akceptacja niniejszych OWH jest dobrowolna, ale konieczna do utworzenia konta użytkownika lub złożenia zamówienia przez Klienta.
  • 18.10 Ważność OWH Niniejsze OWH obowiązują od 29.3.2023 r. i anulują poprzednie warunki.
Milan Vacek

Potrzebujesz porady? Milan Vacek Technická podpora

Michal Tareš

Potrzebujesz porady? Michal Tareš Dział sprzedaży

s

Niniejszym wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez VNT electronics s.r.o. z siedzibą w Dvorská 605, 563 01 Lanškroun, nr identyfikacyjny: 64793826, zarejestrowaną w rejestrze publicznym prowadzonym przez Sąd Okręgowy w Hradec Králové, sekcja C, wkładka 9839 (zwaną dalej "Administratorem"), imię i nazwisko e-mail wszelkie inne dane, które wpisujesz w formularzach na tej stronie lub w wiadomościach e-mail wysyłanych na adresy wymienione na tej stronie. Powyższe dane osobowe muszą być przetwarzane w celu sporządzenia oferty lub umowy, przetworzenia zamówienia lub przesłania cennika. Dane te będą przetwarzane przez Administratora przez okres 1 roku.