Powrót do góry
Sterowanie ogrodzeniem z dowolnego miejsca
Logowanie do chmury

Warunki licencji fencee Cloud

("Warunki licencji")

wydane przez spółkę VNT electronics s.r.o., nr identyfikacyjny: 647 93 826, z siedzibą pod adresem Dvorská 605, Žichlínské Předměstí, 563 01 Lanškroun, reprezentowaną przez Jiříego Nováka, dyrektora zarządzającego, zarejestrowaną w rejestrze handlowym prowadzonym przez Sąd Okręgowy w Hradcu Králové, sygn. akt C 9839 (zwaną dalej"Dostawcą" lub"nami"),

Informacje, których nie należy przeoczyć:

  • Nasza aplikacja fencee Cloud jest udostępniana bezpłatnie.
  • Jeśli zdecydujesz się na korzystanie z fencee Cloud, robisz to dobrowolnie i na własne ryzyko. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z fencee Cloud.
  • Użytkownik może wycofać się ze stosunku umownego na mocy niniejszych Warunków licencji, usuwając swoją aplikację, konto i zaprzestając korzystania z fencee Cloud.
  • Ochrona danych osobowych użytkownika jest dla nas bardzo ważna. Informacje o tym, jakie dane osobowe przetwarzamy, dlaczego i w jaki sposób, można znaleźć w Polityce przetwarzania danych osobowych.

Kim jesteśmy?

  • Nazwa: vnt electronics s.r.o.
  • Siedziba: Dvorská 605, Žichlínské Předměstí, 563 01 Lanškroun
  • ID: 647 93 826
  • DIC: CZ64793826
  • Rejestracja w rejestrze handlowym: spółka zarejestrowana w rejestrze handlowym prowadzonym przez Sąd Okręgowy w Hradcu Králové pod numerem C 9839, reprezentowana przez Jiříego Nováka, dyrektora zarządzającego.

Jak można się z nami skontaktować?

  • Adres: Dvorská 605, Žichlínské Předměstí, 563 01 Lanškroun
  • Telefon: + 420 730 893 828 (w dni powszednie od 7:00 do 15:00; jeśli zadzwonisz poza tymi godzinami, oddzwonimy)
  • E-mail: info@fencee.cz

CO NALEŻY WIEDZIEĆ PRZED ROZPOCZĘCIEM KORZYSTANIA Z APLIKACJI

Przed rozpoczęciem korzystania z fencee Cloud należy uważnie przeczytać niniejsze Warunki licencji. Prawo do korzystania z fencee Cloud jest uzależnione od akceptacji i przestrzegania niniejszych Warunków licencji. Niniejsze Warunki licencji mają zastosowanie do wszystkich użytkowników fencee Cloud.

Instalując i/lub korzystając z fencee Cloud, wyrażasz zgodę na przestrzeganie niniejszych Warunków Licencji. Jeśli nie zgadzasz się z niniejszymi Warunkami Licencji, nie korzystaj z oprogramowania. Po zainstalowaniu i/lub korzystaniu z fencee Cloud niniejsze Warunki Licencji, w tym łącza URL, stają się całą umową między Tobą a nami z mocy prawa. Jeśli nie zgadzasz się z jakąkolwiek częścią Warunków Licencji, nie możesz instalować i/lub korzystać z fencee Cloud.

OPIS fencee Cloud

fencee Cloud to aplikacja stworzona w celu korzystania z różnych funkcji wykraczających poza podstawową funkcjonalność niektórych naszych Produktów (zazwyczaj inteligentnych produktów rolniczych), które oferujemy w naszym Sklepie internetowym dostępnym pod adresem www.fencee.cz.

W szczególności fencee Cloud umożliwia komunikację podłączonych urządzeń. Korzystając z fencee Cloud jako aplikacji na telefonie komórkowym lub komputerze, możesz monitorować, konfigurować i kontrolować swoje ogrodzenia z dowolnego miejsca.

Podstawowym elementem inteligentnej farmy jest centralne urządzenie FENCE WiFi GATEWAY GW100. Jest ono połączone przez Wi-Fi z fencee Cloud. Brama łączy następnie wszystkie produkty inteligentnej farmy, którymi można sterować zdalnie za pośrednictwem fencee Cloud.

Więcej informacji na temat funkcji, przeznaczenia i opisu fencee Cloud można znaleźć na naszej stronie internetowej www.fencee.cz w sekcji Strona główna > Porady > O naszych produktach > Zastosowania fencee Cloud lub klikając tutaj.

WARUNKI I DEFINICJE

O ile w niniejszych Warunkach Licencyjnych nie określono inaczej lub z kontekstu wyraźnie nie wynika inaczej, terminy pisane wielką literą w niniejszych Warunkach Licencyjnych są używane zarówno w liczbie pojedynczej, jak i mnogiej:

  • Ustawa o prawie autorskim - ustawa nr 121/2000 Dz.U. o prawie autorskim, o prawach pokrewnych prawu autorskiemu oraz o zmianie niektórych ustaw, z późniejszymi zmianami.
  • Wersja desktopowa - oprogramowanie fencee Cloud dostępne w wersji elektronicznej jako interfejs sieciowy, który można znaleźć pod adresem www.fenceecloud.com;
  • E-sklep - nasz sklep internetowy, który prowadzimy pod adresem www.fencee.cz;
  • fencee Cloud - aplikacja przeznaczona do sterowania niektórymi Produktami dostępnymi w sklepie internetowym, dostarczana jako aplikacja mobilna lub wersja na komputery stacjonarne;
  • RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679;
  • Licencja - prawo do korzystania z usługi fencee Cloud świadczonej przez nas w sposób i w zakresie określonym w niniejszych Warunkach Licencji;
  • Warunki licencji- warunki licencji fencee Cloud, na które Użytkownik musi wyrazić zgodę przed zainstalowaniem fencee Cloud i których Użytkownik musi przestrzegać podczas korzystania z niej;
  • Aplikacja mobilna - oprogramowanie fencee Cloud dostępne elektronicznie w wersji mobilnej w sklepie Google Play dla urządzeń mobilnych lub tabletów z systemem operacyjnym Android lub w sklepie App Store dla urządzeń mobilnych lub tabletów z systemem operacyjnym iOS;
  • Niezbędna konserwacja - oznacza okresową konserwację wymaganą do utrzymania funkcji fencee Cloud, jest przeprowadzana z inicjatywy Dostawcy, nie jest reakcją na jakąkolwiek Wadę i jest okresem, w którym fencee Cloud jest całkowicie lub częściowo niedostępna;
  • Kodeks cywilny - ustawa nr 89/2012 Dz.U., Kodeks cywilny, z późniejszymi zmianami;
  • Dane osobowe - wszelkie informacje o osobie, której dane dotyczą, na podstawie których można ją bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować;
  • Produkty - produkty oferowane w sklepie internetowym, z którymi usługa fencee Cloud jest kompatybilna, w szczególności inteligentne produkty rolne, których opis wskazuje, że są kompatybilne z usługą fencee Cloud;
  • Wsparcie serwisowe - oznacza usługę świadczoną przez nas w ramach fencee Cloud na podstawowym poziomie wsparcia użytkownika w zakresie i czasie określonym w niniejszych Warunkach licencji;
  • Konsument - każda osoba fizyczna, która kontaktuje się z nami poza zakresem swojej działalności gospodarczej lub niezależnej praktyki zawodowej;
  • Konto użytkownika - konto fencee Cloud założone przez Użytkownika zgodnie z niniejszymi Warunkami licencji wyłącznie w celu korzystania z fencee Cloud;
  • Użytkownik - każdy, kto zdecyduje się korzystać z fencee Cloud (zwany również"Użytkownikiem");
  • Strona internetowa - nasza strona internetowa dostępna pod adresem www.fencee.cz;
  • Usterki - warunki błędu, które uniemożliwiają prawidłowe funkcjonowanie i korzystanie z fencee Cloud;

(Dostawca i Użytkownik zwani dalej łącznie"Stronami", a indywidualnie"Stroną")

1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

Użytkownik może rozpocząć od zapoznania się z niniejszymi Warunkami licencji, oświadczeniem użytkownika i innymi informacjami podstawowymi.

  • 1.1 Oświadczenie użytkownika Użytkownik oświadcza i zgadza się, że:
    • 1.1.1. użytkownik posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
    • 1.1.2. nie będzie korzystać z fencee Cloud z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa Republiki Czeskiej,
    • 1.1.3. będziesz korzystać z fencee Cloud wyłącznie w celu, do którego jest przeznaczona,
    • 1.1.4. użytkownik dokładnie zapoznał się z obowiązującymi Warunkami licencji przed zainstalowaniem i korzystaniem z usługi fencee Cloud, bezwarunkowo je akceptuje i nie będzie korzystać z usługi fencee Cloud z ich naruszeniem.
  • 1.2 Obowiązki Stron . Udzielamy Użytkownikowi Licencji na korzystanie z fencee Cloud na warunkach określonych poniżej. Użytkownik akceptuje niniejszą Licencję na warunkach określonych poniżej i zgadza się korzystać z fencee Cloud zgodnie z nimi.
  • 1.3 Wiek użytkownika Oświadczamy, że usługa fencee Cloud nie jest przeznaczona dla osób poniżej 16 roku życia.
  • 1.4 fencee Cloud jako utwór autorski Oświadczamy, że fencee Cloud jest utworem autorskim w rozumieniu ustawy o prawie autorskim, do którego przysługują nam wyłączne prawa autorskie, w tym do wszystkich jego elementów.
  • 1.5 Przedmiot Warunków Licencji Ponieważ fencee Cloud jest utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim, udzielamy użytkownikowi pozwolenia na korzystanie z fencee Cloud ("Licencja") w sposób i w zakresie określonym w niniejszych Warunkach Licencji.

2. LICENCJA

W tej sekcji dowiesz się, w jakim zakresie możesz korzystać z fencee Cloud i jakie prawa licencyjne są Ci przyznawane.

  • 2.1 Licencja Udzielamy użytkownikowi niewyłącznej licencji na korzystanie z usługi fencee Cloud.
  • 2.2 Ograniczenie terytor ialne licencji Licencja jest udzielana bez ograniczeń terytorialnych.
  • 2.3 Cel Licencji Licencja jest udzielana na korzystanie z fencee Cloud wyłącznie w celach określonych we wstępie do niniejszych Warunków Licencji, a mianowicie w celu kontrolowania, konfigurowania i obsługi kompatybilnych Produktów.
  • 2.4 Okres obowiązywania Licencji Licencja jest udzielana na czas korzystania z usługi fencee Cloud, tj. na czas trwania stosunku umownego na mocy niniejszych Warunków licencji. W przypadku rozwiązania Licencji użytkownik jest zobowiązany do zaprzestania korzystania z usługi fencee Cloud i usunięcia wszystkich jej kopii ze swoich urządzeń.
  • 2.5 Obowiązek korzystania z Licencji Użytkownik nie jest zobowiązany do korzystania z Licencji fencee Cloud.
  • 2.6 Sublicencjonowanie i cesja licencji Użytkownik nie może udzielać praw stanowiących część Licencji, w całości lub w części, stronie trzeciej (w celu sublicencjonowania fencee Cloud) bez naszej uprzedniej pisemnej zgody. Użytkownik nie może również cedować praw i obowiązków wynikających z Licencji na stronę trzecią bez naszej uprzedniej pisemnej zgody.
  • 2.7 Ingerencja w przedmiot Licencji. Użytkownik nie może zmieniać, modyfikować ani łączyć Licencji z innymi utworami lub funkcjami, ani w żaden inny sposób ingerować w Licencję bez naszej uprzedniej pisemnej zgody.
  • 2.8 Aktualizacje przedmiotu Licencji. W przypadku zmian w funkcjonalności fencee Cloud wprowadzonych przez Dostawcę w okresie obowiązywania Licencji (Aktualizacja), udzielimy również Licencji na tę zmodyfikowaną wersję fencee Cloud, chyba że określimy inaczej w Powiadomieniu o Aktualizacji (np. jeśli dodamy jakiekolwiek płatne funkcje).

3. REJESTRACJA

Zanim będziesz mógł zacząć korzystać z fencee Cloud, musisz się najpierw zarejestrować. Zobacz tę sekcję, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.

  • 3.1 Rejestracja jako warunek korzystania z fencee Cloud Rejestracja jest warunkiem koniecznym do prawidłowego korzystania z fencee Cloud; użytkownik przyjmuje ten warunek do wiadomości i zgadza się na prawidłową rejestrację.
  • 3.2 Sposób rejestracji Rejestracja odbywa się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie www.fenceecloud.com/registration, który zawiera potwierdzenie, że użytkownik przeczytał i akceptuje niniejsze Warunki licencji i Politykę prywatności.
  • 3.3 Poprawność, kompletność danych i ich aktualizacja. Użytkownik niniejszym zobowiązuje się do podania poprawnych i kompletnych danych dotyczących swojej osoby w formularzu rejestracyjnym, a następnie w chmurze fencee Cloud, podczas korzystania z niej. Użytkownik jest zobowiązany do aktualizowania tych danych zgodnie z aktualnym stanem, w tym celu ma prawo do zmiany i aktualizacji danych rejestracyjnych podczas korzystania z chmury fencee Cloud.
  • 3.4 Obowiązek powiadomienia w przypadku niewłaściwego użycia danych dostępowych. Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia nas o każdym niewłaściwym użyciu lub nawet próbie niewłaściwego użycia danych dostępowych, w którym to przypadku jest również zobowiązany do niezwłocznego wybrania nowych danych dostępowych do swojego Konta użytkownika. Użytkownik jest również zobowiązany do wyboru bezpiecznego hasła przez cały czas.

4. NAGRODA

Udostępniamy Fencee Cloud całkowicie bezpłatnie, aby każdy mógł z niej korzystać.

  • 4.1 Nieodpłatność Licencji Strony uzgadniają, że Licencja jest udzielana Użytkownikowi nieodpłatnie.

5. PRAWA I OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKA

Niniejsza sekcja zawiera informacje o prawach i obowiązkach Użytkownika oraz o tym, co może się stać w przypadku ich naruszenia.

  • 5.1 Obowiązki dotyczące korzystania z fencee Cloud Użytkownik zgadza się, że:
    • 5.1.1. nie będziesz podejmować żadnych działań, które mogą zakłócić lub uszkodzić fencee Cloud;
    • 5.1.2. użytkownik będzie postępować zgodnie z instrukcjami podanymi na naszej stronie internetowej lub w opisie aplikacji mobilnej w App Store lub Google Play podczas instalacji i korzystania z fencee Cloud;
    • 5.1.3. użytkownik będzie korzystać z wyznaczonego systemu operacyjnego i innego wymaganego sprzętu i oprogramowania w celu zainstalowania i korzystania z fencee Cloud;
  • 5.2 Naruszenie niniejszych Warunków Licencji przez Użytkownika . Nie jest naruszeniem niniejszych Warunków Licencji, jeśli fencee Cloud nie działa z powodu naruszenia przez Użytkownika któregokolwiek z postanowień niniejszych Warunków Licencji. W przypadku naruszenia przez Użytkownika któregokolwiek ze zobowiązań wynikających z niniejszych Warunków Licencji, będziemy uprawnieni do natychmiastowej odmowy Użytkownikowi dostępu do fencee Cloud (lub Konta Użytkownika) i rozwiązania stosunku umownego wynikającego z niniejszych Warunków Licencji bez powiadomienia.
  • 5.3 Odszkodowanie za szkody wynikające z naruszenia przez Użytkownika niniej szych Warunków Licencji W przypadku naruszenia przez Użytkownika zobowiązań wynikających z niniejszych Warunków Licencji, Użytkownik zwolni nas z odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z takim naruszeniem, w tym szkody niemajątkowe.

6. WYMAGANIA TECHNICZNE I AKTUALIZACJE

W tym miejscu dowiesz się o wymaganiach technicznych dotyczących korzystania z fencee Cloud, a także o sposobie dokonywania aktualizacji

  • 6.1 Wyposażenie techniczne użytkownika Użytkownik jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniego wyposażenia technicznego umożliwiającego korzystanie z funkcji usługi fencee Cloud zgodnie z niniejszymi Warunkami licencji. Użytkownik jest również zobowiązany do sprawdzenia, czy jego wyposażenie techniczne spełnia wymagania techniczne usługi fencee Cloud przed rozpoczęciem korzystania z usługi fencee Cloud. Wymagania techniczne usługi fencee Cloud są wymienione na naszej stronie internetowej w sekcji "Wymagania techniczne" lub w ramach procesu instalacji usługi fencee Cloud.
  • 6.2. Změny fencee Cloudu. Jsme oprávněni kdykoliv, i bez předchozího upozornění, provádět změny obsahu a funkcí fencee Cloudu. V takovém případě máte povinnost aktualizovat Vaší stávající verzi fencee Cloudu, kterou využíváte (a to buď stažením a instalací nové verze fencee Cloudu, či aktualizací současné verze, podle toho, jaký způsob je zrovna k dispozici, nebo podle toho, jaký způsob preferujete). V případě, že nesplníte povinnost aktualizace fencee Cloudu, neodpovídáme žádným způsobem za to, že fencee Cloud neplní zčásti či zcela své funkce. Nemáte oprávnění změny odmítnout, neboť náš fencee Cloud je poskytován „tak jak je“ („as is“). O aktualizacích fencee Cloudu budete informováni prostřednictvím Vašeho e-mailu, který jste uvedli při registraci, nebo našeho Webu, notifikací na Vašem mobilním telefonu, nebo oznámením prostřednictví fencee Cloudu (pop-up, banner nebo jinou formou)[3].
  • 6.3 Brak zgody na zmiany w usłudze fencee Cloud W przypadku, gdy użytkownik nie zgadza się na zmianę (aktualizację) usługi fencee Cloud zgodnie z poprzednim ustępem, ma prawo do zaprzestania korzystania z usługi fencee Cloud, a tym samym do rozwiązania stosunku umownego zgodnie z niniejszymi Warunkami licencji.

7. WARUNKI

Dokładamy wszelkich starań, aby fencee Cloud działała bezbłędnie. Jednak nikt nie jest nieomylny. Oto, co należy zrobić w przypadku napotkania usterki.

  • 7.1 Powiadomienie o usterce W przypadku napotkania jakiejkolwiek usterki podczas korzystania z usługi fencee Cloud, prosimy o niezwłoczne powiadomienie nas na piśmie na adres info@fencee.cz. Należy dołączyć opis usterki lub konkretne zrzuty ekranu usterki lub inne fakty określające pochodzenie i formę usterki.
  • 7.2 Reakcja na powiadomienie o Usterce. Po powiadomieniu o Usterce sprawdzimy Usterkę i ustalimy, czy Usterka jest spowodowana usterką z naszej strony (np. błędem programowania w aktualizacji fencee Cloud). Jeśli Usterka jest spowodowana usterką z naszej strony, podejmiemy próbę naprawy Usterki w rozsądnym terminie. Jeśli Usterka nie jest spowodowana usterką z naszej strony, użytkownik musi zorganizować naprawę we własnym zakresie.
  • 7.3 Podstawy wyłączenia odpowiedzialności Należy pamiętać, że udostępniamy usługę fencee Cloud wyłącznie jako oprogramowanie uzupełniające do niektórych naszych inteligentnych Produktów. Ponadto udostępniamy usługę fencee Cloud bezpłatnie. W związku z tym nie możemy sobie pozwolić na bezbłędne opracowanie usługi fencee Cloud i nie możemy przyjąć odpowiedzialności za prawdziwość, aktualność i bezpieczeństwo informacji udostępnianych w usłudze fencee Cloud ani za jakiekolwiek Wady w niej zawarte. Aby zagwarantować takie szkody, musielibyśmy pobierać opłaty za usługę fencee Cloud, a nie chcemy tego robić. Ponadto korzystanie z usługi fencee Cloud nie jest naprawdę konieczne do prawidłowego korzystania z naszych Produktów i/lub ich obsługi.
  • 7.4 Korzystanie z fencee Cloud i przejęcie ryzyka. Z powodów określonych w poprzednim akapicie użytkownik przyjmuje do wiadomości, że rzeczywista sytuacja może czasami różnić się od informacji i treści w fencee Cloud z powodu Wad (lub z innych powodów). W związku z tym użytkownik powinien przede wszystkim czerpać informacje o Produktach (i dane z nich) w sposób, na jaki pozwalają same Produkty. Ponadto użytkownik przyjmuje do wiadomości, że korzystanie z fencee Cloud jest dobrowolną decyzją i korzysta z niego na własne ryzyko.
  • 7.5 Odpowiedzialność za szkody spowodowane korzystaniem z fencee Cloud. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody spowodowane korzystaniem z fencee Cloud lub jakąkolwiek wadą fencee Cloud (np. jeśli powiadomienia fencee Cloud są wadliwe, nie otrzymasz powiadomienia na swój telefon komórkowy, że fencee Cloud zostało naruszone, a Twój koń ucieknie, nie będziemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody spowodowane przez to).

8) HIGH POWER

Co się stanie, jeśli nasze obowiązki zostaną pokrzyżowane przez nieprzewidziane zdarzenia? Możesz przeczytać o tym tutaj.

  • 8.1 Warunki Siły Wyższej Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek naruszenie naszych zobowiązań wynikających z niniejszych Warunków Licencji spowodowane Zdarzeniem Siły Wyższej, chyba że niniejsze Warunki Licencji stanowią inaczej.
  • 8.2 Co to jest Siła Wyż sza? Siła Wyższa oznacza jakąkolwiek przeszkodę, która powstała poza naszą kontrolą i która uniemożliwia nam wykonanie naszego zobowiązania, jeśli nie można racjonalnie oczekiwać, że unikniemy lub przezwyciężymy przeszkodę lub jej konsekwencje, a ponadto, że przewidzielibyśmy przeszkodę w momencie powstania zobowiązania.

9. WSPARCIE

W jaki sposób można skontaktować się z nami w celu uzyskania porady lub rozwiązania problemu?

  • 9.1 Zapewnienie wsparcia. Zapewniamy standardowe wsparcie klienta w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00. Jeśli masz jakikolwiek problem, możesz skontaktować się z naszym wsparciem klienta telefonicznie pod numerem +420 730 893 828 lub e-mailem pod adresem info@fencee.cz.

10. NIEZBĘDNA KONSERWACJA

Tutaj dowiesz się, w jakich przypadkach usługa fencee Cloud może zostać tymczasowo zawieszona.

  • 10.1 Niezbędna konserwacja Nie jest naruszeniem niniejszych Warunków licencji ani Wadą, jeśli fencee Cloud nie działa prawidłowo w wyniku Niezbędnej konserwacji (np. konserwacji serwera w chmurze).
  • 10.2 Obowiązek tolerowania Niezbędnej konserwacji. Użytkownik ma obowiązek tolerować tymczasowe przestoje usługi fencee Cloud polegające na ograniczeniu lub przerwaniu jej działania w celu przeprowadzenia Niezbędnej konserwacji. Użytkownik będzie zasadniczo powiadamiany o planowanej Niezbędnej konserwacji za pośrednictwem poczty e-mail, naszej witryny internetowej, powiadomień na telefonie komórkowym lub powiadomień za pośrednictwem usługi fencee Cloud (wyskakujących okienek, banerów lub w inny sposób). W takim powiadomieniu zasadniczo określimy rodzaj konserwacji, która zostanie przeprowadzona, oraz szacowany czas rozpoczęcia i zakończenia prac.
  • 10.3 Aktualizacje Oprócz Niezbędnych czynności konserwacyjnych możemy również dokonywać bezpłatnych aktualizacji (zmian) usługi fencee Cloud (np. aplikacji mobilnej) lub jej komponentów (np. ustawień serwera chmury). W tym celu mamy prawo ograniczyć lub zawiesić działanie usługi fencee Cloud na czas niezbędny do przeprowadzenia aktualizacji. Zazwyczaj powiadomimy o tym użytkownika z wyprzedzeniem, podobnie jak w przypadku powiadomienia o Niezbędnych czynnościach konserwacyjnych. Podobnie jak w przypadku powiadomienia o Niezbędnych czynnościach konserwacyjnych, użytkownik jest zobowiązany do tolerowania tymczasowego zawieszenia usługi fencee Cloud w celu jej aktualizacji.

11. CZAS TRWANIA I OPCJE ZAKOŃCZENIA

W tej sekcji opisano sposób rozwiązania stosunku umownego ustanowionego na mocy niniejszych Warunków licencji.

  • 11.1 Czas trwania stosunku umownego Stosunek umowny na mocy niniejszych Warunków licencyjnych jest zawarty na czas nieokreślony.
  • 11.2 Rozwiązanie umowy Stosunek umowny na mocy niniejszych Warunków licencyjnych uznaje się za rozwiązany w przypadku zaprzestania korzystania z usługi fencee Cloud przez okres dłuższy niż 2 lata. W takim przypadku będziemy uprawnieni do usunięcia konta użytkownika.
  • 11.3 Utrata uprawnień dostawcy. Użytkownik zgadza się, że w przypadku, gdy z własnej winy utracimy uprawnienia do obsługi usługi fencee Cloud, tj. na przykład w wyniku zmiany przepisów prawa, stosunek umowny na mocy niniejszych Warunków licencji zostanie uznany za rozwiązany w takim momencie, co nie zostanie uznane za naruszenie niniejszych Warunków licencji.
  • 11.4 Istotne naruszenie Warunków Licencji. Możemy rozwiązać stosunek umowny na podstawie niniejszych Warunków Licencji, gdy tylko dowiemy się o naruszeniu przez użytkownika. Za naruszenie Warunków Licencji uważa się:
    • 11.4.1. takie zachowanie, które może w jakikolwiek sposób zagrozić działaniu i korzystaniu z fencee Cloud;
    • 11.4.2. korzystanie z fencee Cloud w taki sposób, aby wyrządzić szkodę nam lub innemu Użytkownikowi i/lub nawet próbę niewłaściwego użycia, zablokowania, modyfikacji lub innej zmiany jakiejkolwiek części fencee Cloud;
    • 11.4.3. nawet próby uzyskania loginów i/lub haseł i/lub kodów autoryzacyjnych innych Użytkowników;
    • 11.4.4. w każdym innym przypadku, w którym użytkownik narusza niniejsze Warunki licencji.

12. PRYWATNOŚĆ

Ochrona danych osobowych naszych klientów jest dla nas bardzo ważna. Z zasadami postępowania z danymi osobowymi można zapoznać się w tej sekcji.

  • 12.1 Dostawca jako administrator danych Jako użytkownik możesz powierzyć nam swoje dane osobowe podczas korzystania z usługi fencee Cloud. Sposób, w jaki obchodzimy się z danymi osobowymi, można znaleźć w naszej Polityce przetwarzania danych osobowych.
  • 12.2 Dostawca w roli podmiotu przetwarzającego. W przypadku, gdy w okresie obowiązywania stosunku umownego na mocy niniejszych Warunków licencyjnych dojdzie do przetwarzania Danych osobowych, podczas którego użytkownik przekaże nam Dane osobowe do przetwarzania, a my w związku z tym będziemy działać jako podmiot przetwarzający Dane osobowe, zobowiązujemy się udzielić użytkownikowi wszelkiej pomocy w celu wypełnienia obowiązków określonych w RODO, w szczególności w celu zawarcia z użytkownikiem umowy o przetwarzanie Danych osobowych, jeśli będzie to konieczne.
  • 12.3 Komunikaty handlowe. Będziemy wysyłać użytkownikowi komunikaty handlowe oferujące powiązane usługi na adres e-mail użytkownika (komunikaty handlowe do klientów/użytkowników). Adres e-mail użytkownika, który zwykle podaje nam podczas rejestracji, stanowi dane osobowe i jest przetwarzany zgodnie z RODO w celu wysyłania użytkownikowi komunikatów handlowych w oparciu o nasz uzasadniony interes w promowaniu naszych podobnych produktów i usług. Użytkownik może oczywiście w dowolnym momencie zrezygnować z subskrypcji komunikatów handlowych.

13. WNIOSEK

Na koniec możesz przeczytać, jakie prawo reguluje nasz stosunek umowny i kilka formalności.

  • 13.1 Prawo Niniejsze Warunki Licencji podlegają prawu Republiki Czeskiej, w szczególności kodeksowi cywilnemu i ustawie o prawie autorskim, z wyłączeniem norm kolizyjnych międzynarodowego prawa prywatnego.
  • 13.2 Polubowne rozstrzyganie sporów, jurysdykcja . Zawsze będziemy starać się rozstrzygać wszelkie spory powstałe między nami polubownie. Jeśli polubowne rozstrzygnięcie nie będzie możliwe, wówczas jurysdykcję będą miały sądy. Zgadzamy się, że wszelkie spory powstałe w związku z korzystaniem z fencee Cloud będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla terytorium miasta Hradec Králové w Republice Czeskiej.
  • 13.3 Kontynuacja postanowień po rozwiązaniu stosunku umownego na mocy niniejszych Warunków licencji Prawa i obowiązki określone w postanowieniach artykułów 2, 5, 7 i 12 pozostają w mocy po rozwiązaniu stosunku umownego na mocy niniejszych Warunków licencji.
  • 13.4 Zmiany Warunków Licencji Niniejsze Warunki Licencji mogą zostać jednostronnie zmienione lub wypowiedziane na piśmie przez Dostawcę.
  • 13.5 Oświadczenie o sukcesji. Strony oświadczają i zgadzają się, że prawa i obowiązki wynikające dla nich z niniejszych Warunków Licencji, w przypadku rozwiązania umowy lub innego zdarzenia prawnego skutkującego przeniesieniem praw i obowiązków, przechodzą na ich następców prawnych.
  • 13.6 Ważność i skuteczność. Stosunek umowny zmieniony niniejszymi Warunkami licencji wchodzi w życie z dniem instalacji Fencee Cloud lub z dniem rozpoczęcia korzystania z Fencee Cloud, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Milan Vacek

Potrzebujesz porady? Milan Vacek Technická podpora

Michal Tareš

Potrzebujesz porady? Michal Tareš Dział sprzedaży

s

Niniejszym wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez VNT electronics s.r.o. z siedzibą w Dvorská 605, 563 01 Lanškroun, nr identyfikacyjny: 64793826, zarejestrowaną w rejestrze publicznym prowadzonym przez Sąd Okręgowy w Hradec Králové, sekcja C, wkładka 9839 (zwaną dalej "Administratorem"), imię i nazwisko e-mail wszelkie inne dane, które wpisujesz w formularzach na tej stronie lub w wiadomościach e-mail wysyłanych na adresy wymienione na tej stronie. Powyższe dane osobowe muszą być przetwarzane w celu sporządzenia oferty lub umowy, przetworzenia zamówienia lub przesłania cennika. Dane te będą przetwarzane przez Administratora przez okres 1 roku.