Powrót do góry
Sterowanie i monitorowanie ogrodzenia z dowolnego miejsca
Logowanie

Procedura reklamacyjna

Przykro nam, jeśli dostarczony towar nie był w porządku. Zadowolenie klienta jest dla nas najważniejsze. Dlatego zrobimy wszystko, aby jak najszybciej rozpatrzyć z Państwem reklamację!

Jak złożyć reklamację?

  • Jeśli zdecydują się Państwo na reklamację towaru, mogą Państwo skorzystać z naszego formularza reklamacyjnego, który należy wydrukować, wypełnić i wysłać do nas e-mailem na adres: sklep@fencee.pl. Następnie towar można wysłać na adres naszej siedziby.
  • Zalecamy również zapoznanie się z naszym Dekalogiem Reklamacji, aby pomóc w zidentyfikowaniu możliwej usterki.
  • Jeśli żądają Państwo usunięcia wady (naprawa lub dostarczenie nowego towaru lub jego części), uzgodnią Państwo z naszym działem reklamacji sposób transportu reklamowanego towaru do nas.
  • W przypadku, gdy informacje zawarte w instrukcjach lub na naszej stronie internetowej są niewystarczające, prosimy o kontakt z naszym Działem Reklamacji. Zawsze staramy się jak najlepiej wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów. W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt za pośrednictwem naszego e-maila sklep@fencee.pl lub telefonicznie pod numerem +48 698 754 807 (w dni robocze od 8:00 do 16:00).
  • Towar można również reklamować osobiście pod adresem: Expandeco – VNT electronics s.r.o., ul. Cieszyńska 11, Hażlach 43-419, Polska.
  • O przebiegu reklamacji będziemy Państwa informować pisemnie za pośrednictwem wiadomości e-mail lub SMS. Możliwe, że w celu przyspieszenia rozwiązania sprawy, skontaktujemy się z Państwem również telefonicznie.
  • Decyzję w sprawie reklamacji podejmiemy w ciągu trzech dni, jeśli otrzymamy od Państwa wszystkie niezbędne dokumenty do jej rozpatrzenia. Następnie rozpatrzenie reklamacji, w tym usunięcie wady, z reguły nie potrwa dłużej niż 30 dni. W przeciwnym wypadku są Państwo uprawnieni do odstąpienia od umowy kupna. W celu dotrzymania podanego terminu, niezbędne jest Państwa współdziałanie.

Wszelkie informacje dotyczące procesu reklamacyjnego i jego warunków znajdują się w niniejszym Regulaminie Reklamacji.

REGULAMIN REKLAMACJI DLA KONSUMENTÓW

spółki handlowej VNT electronics s.r.o., numer identyfikacyjny: 64793826, numer identyfikacji podatkowej: CZ64793826, z siedzibą pod adresem Dvorská 605, Žichlínské Předměstí, 563 01 Lanškroun, Republika Czeska, spółka wpisana do rejestru handlowego prowadzonego przez Sąd Okręgowy w Hradec Králové pod sygn. akt C 9839, reprezentowanej przez Jiřího Nováka, członka zarządu, dla sprzedaży towarów w sklepie internetowym www.fencee.pl.

Niniejszy regulamin reklamacji jest przeznaczony WYŁĄCZNIE DLA KLIENTA BĘDĄCEGO KONSUMENTEM i stanowi integralną część Regulaminu (dalej „Regulamin”). Niniejszy regulamin reklamacji obowiązuje od 4. 9. 2025. Prawa przysługujące klientowi z mocy ustawy nie są niniejszym regulaminem reklamacji naruszone.

Kontakt w przypadku pytań:

  • Telefonicznie: +48 698 754 807 (w dni robocze od 8:00 do 16:00)
  • E-mailem: sklep@fencee.pl

Gdzie dostarczyć towar w ramach reklamacji?
Towar można dostarczyć na adres: Expandeco – VNT electronics s.r.o., ul. Cieszyńska 11, Hażlach 43-419, Polska.

1. JAK POWINIEN WYGLĄDAĆ NASZ TOWAR PRZY ODBIORZE

  • 1.1 Jakie właściwości powinien mieć nasz towar w chwili odbioru? Odpowiadamy przed Państwem za to, że zakupiony towar w chwili odbioru nie ma wad, posiada uzgodnione właściwości i odpowiada swoją jakością naszej umowie, próbce lub wzorowi.
  • 1.2 Domniemanie, że towar jest wadliwy. Jeśli wada ujawni się w ciągu 24 miesięcy od odbioru towaru, domniemywa się, że towar był wadliwy już w chwili odbioru, chyba że udowodnimy co innego.

2. W JAKICH SYTUACJACH PAŃSTWA REKLAMACJA NIE ZOSTANIE UZNANA

  • 2.1 Za jakie wady nie odpowiadamy? Nie odpowiadamy Państwu za wady:
    • 2.1.1 które towar posiadał w momencie odbioru i z powodu takiej wady uzgodniono zniżkę od ceny zakupu,
    • 2.1.2 wada powstała na towarze w wyniku zużycia spowodowanego zwykłym użytkowaniem, lub jeśli wynika to z charakteru towaru,
    • 2.1.3 wada została spowodowana przez Państwa i powstała w wyniku niewłaściwego przechowywania, niewłaściwej konserwacji, Państwa ingerencji lub uszkodzenia mechanicznego, wszystko to w warunkach, które nie odpowiadają swoją temperaturą, zapyleniem, wilgotnością, innymi wpływami środowiska i jest to tak określone bezpośrednio przez nas lub producenta (zazwyczaj na ulotce dołączonej do opakowania / etykiecie towaru) lub wynika to z przepisów prawa,
    • 2.1.4 wada towaru, który został przez klienta zmodyfikowany, a wada powstała w wyniku tej modyfikacji,
    • 2.1.5 używanie towaru w nieodpowiednich warunkach, które nie odpowiadają swoją temperaturą, zapyleniem, wilgotnością, wpływami chemicznymi i mechanicznymi środowiska, które są bezpośrednio określone przez sprzedawcę lub producenta, lub wynika to z przepisów prawa,
    • 2.1.6 wada powstała w wyniku zdarzenia zewnętrznego, na które nie mieliśmy wpływu (np. klęska żywiołowa).

3. APLIKACJA FENCEE CLOUD

  • 3.1 Aplikacja fencee Cloud. Sprzedający w sklepie internetowym oferuje oprócz sprzedaży towarów także możliwość pobrania aplikacji fencee Cloud, która może ułatwiać obsługę i funkcjonowanie oferowanych towarów lub oferować niektóre dodatkowe funkcje związane z oferowanymi towarami.
  • 3.2 Funkcjonowanie aplikacji i towaru. Z uwagi na fakt, że aplikacja fencee Cloud nie jest niezbędnym warunkiem prawidłowego funkcjonowania oferowanych towarów, jakikolwiek błąd aplikacji fencee Cloud nie jest uznawany za wadę towaru, nawet jeśli ta aplikacja spowoduje, że podczas jej używania dany towar będzie działać nieprawidłowo. Klient nie ma również prawa do odstąpienia od umowy kupna w przypadku, gdy aplikacja fencee Cloud nie będzie działać poprawnie w połączeniu z zakupionym przez niego towarem, lub jeśli aplikacja będzie wykazywać jakiekolwiek inne wady.
  • 3.3 Warunki korzystania z aplikacji fencee Cloud. Do wad i innych powiązanych praw klientów w związku z korzystaniem z aplikacji fencee Cloud nie stosuje się niniejszego regulaminu reklamacji, lecz Warunki korzystania z aplikacji fencee Cloud.

4. CZY TOWAR ZOSTAŁ USZKODZONY PODCZAS TRANSPORTU?

  • 4.1 Przed odbiorem towaru od przewoźnika. Prosimy o sprawdzenie nienaruszonego stanu opakowania. Jeśli opakowanie jest uszkodzone, należy to zgłosić bezpośrednio przewoźnikowi, który zatrzyma przesyłkę i zwróci ją do nas. Jest to najprostszy sposób rozpatrzenia reklamacji uszkodzonej przesyłki, a Państwu zostanie wysłana nowa przesyłka.
  • 4.2 Czy towar jest uszkodzony wewnątrz paczki? Prosimy o kontakt na adres e-mail sklep@fencee.pl, z opisem wady i dokumentacją fotograficzną uszkodzenia. Staramy się rozpatrzyć reklamację w jak najkrótszym czasie.

5. JEŚLI OTRZYMALI PAŃSTWO COŚ INNEGO, NIŻ ZAMAWIALI, JAK POSTĘPOWAĆ?

  • 5.1 Otrzymali Państwo coś innego, niż zamawiali? Prosimy o kontakt na adres e-mail podany w nagłówku. Z góry przepraszamy za powstałe niezgodności w zamówieniu i zrobimy wszystko, aby proces reklamacji był dla Państwa jak najbardziej komfortowy. Skontaktujemy się z Państwem w celu uzgodnienia dalszego postępowania.

6. STWIERDZENIE WADY TOWARU PO ODBIORZE

  • 6.1 Kiedy reklamować wadliwy towar? Są Państwo zobowiązani do zgłoszenia nam wady towaru (reklamacji) bez zbędnej zwłoki po jej stwierdzeniu. Mają Państwo na to termin 24 miesięcy od odbioru tego towaru, jednak nie dotyczy to towaru, dla którego na opakowaniu, etykiecie, w instrukcji dołączonej do towaru lub w reklamie, zgodnie z innymi przepisami prawnymi, podano okres, przez który towar może być używany. W tym przypadku stosuje się przepisy o gwarancji jakości (gwarancja umowna).
  • 6.2 Po bezskutecznym upływie terminu 24 miesięcy nie można zgłaszać wad towaru. Jeśli jest to możliwe dla danego towaru, termin ten przedłuża się o czas, w którym nie mogli Państwo używać towaru, ponieważ był on w trakcie uzasadnionej procedury reklamacyjnej.
  • 6.3 Jak mogę zareklamować towar? Do zgłoszenia wad towaru mogą Państwo wykorzystać nasz formularz reklamacyjny, który należy wydrukować, wypełnić i wysłać do nas e-mailem na adres: sklep@fencee.pl. Jeśli żądają Państwo usunięcia wady (naprawa lub dostarczenie nowego towaru lub jego części), uzgodnią Państwo z naszym działem reklamacji sposób rozpatrzenia reklamacji i transportu reklamowanego towaru do nas.
  • 6.4 Potwierdzimy Państwu przyjęcie reklamacji na Państwa adres e-mail. Za moment złożenia reklamacji uważa się moment, w którym otrzymamy od Państwa dane dotyczące zgłoszenia reklamacji towaru. Jeśli nie odpowiemy na Państwa reklamację w ciągu 14 dni od jej złożenia, uważa się, że uznaliśmy reklamację za zasadną.
  • 6.5 Kto ponosi koszty transportu reklamowanego towaru? W przypadku, gdy żądają Państwo usunięcia wady (naprawa lub dostarczenie nowego towaru lub jego części), uzgodnią Państwo z naszym działem reklamacji sposób transportu reklamowanego towaru do nas. Prosimy pamiętać, że reklamowany towar wysłany za pobraniem i/lub w inny sposób na nasz koszt, nie zostanie przez nas odebrany i zostanie Państwu zwrócony na Państwa koszt.
  • 6.6 Pozytywnie rozpatrzona reklamacja. Jeśli jednak Państwa reklamacja zostanie uznana za zasadną, mają Państwo prawo do zwrotu celowo poniesionych kosztów związanych ze złożeniem uzasadnionej reklamacji. Koszty te są rozumiane jako najniższe niezbędne koszty (tj. koszty wysyłki towaru najtańszym dostępnym środkiem transportu). Wniosek o zwrot tych kosztów musi być złożony najpóźniej w ciągu 1 miesiąca od upływu terminu na dochodzenie praw z tytułu rękojmi.
  • 6.7 Jak powinien wyglądać towar będący przedmiotem reklamacji? Prosimy o zwrot towaru czystego (reklamowany towar musi spełniać ogólne zasady higieny), kompletnego, nieuszkodzonego (z wyjątkiem reklamowanej wady). Prosimy pamiętać, że reklamowany towar wysłany za pobraniem i/lub w inny sposób na nasz koszt, nie zostanie przez nas odebrany i zostanie Państwu zwrócony na Państwa koszt.
  • 6.8 Potwierdzenie odbioru. Po otrzymaniu reklamowanego towaru, na wskazany przez Państwa adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie odbioru przesyłki z reklamowanym towarem oraz jej zawartości.

7. JAKĄ WYBRAĆ METODĘ ROZPATRZENIA REKLAMACJI

  • 7.1 Co wpłynie na moje możliwości. Będą Państwo mieli prawo żądać usunięcia powstałej wady. Według własnego wyboru mogą Państwo wybrać:
    • 7.1.1 naprawę rzeczy;
    • 7.1.2 dostarczenie nowej rzeczy; lub
    • 7.1.3 dostarczenie brakującej części.

Z Państwa strony nie powinno to być żądanie nieproporcjonalne. Jeśli naprawa rzeczy będzie dla nas stanowiła znaczne trudności lub nie będzie to żądanie proporcjonalne w odniesieniu do wartości rzeczy i znaczenia wady, poinformujemy Państwa o tym. Podobnie postąpimy, jeśli uznamy Państwa żądanie dostarczenia nowej rzeczy za nieproporcjonalne w stosunku do wady towaru lub jego wartości.

  • 7.2 Jeśli będzie to istotne naruszenie umowy kupna. Jeśli wada będzie stanowiła istotne naruszenie umowy kupna, będą Państwo mieli prawo do odstąpienia od umowy kupna lub żądania proporcjonalnej zniżki od ceny zakupu towaru.
  • 7.3 Kiedy będzie można żądać zniżki od ceny zakupu lub odstąpić od umowy? W niektórych sytuacjach będzie można żądać proporcjonalnej zniżki od ceny zakupu lub odstąpić od umowy kupna. Nie będzie to możliwe w sytuacji, gdy wada towaru nie będzie istotna. Sytuacje, w których mogą Państwo żądać proporcjonalnej zniżki od ceny zakupu lub odstąpić od umowy kupna i żądać zwrotu ceny zakupu:
    • 7.3.1 nie naprawimy lub nie wymienimy rzeczy;
    • 7.3.2 nie naprawimy lub nie wymienimy rzeczy zgodnie z prawem;
    • 7.3.3 odmówimy usunięcia wady;
    • 7.3.4  wada towaru ujawni się ponownie mimo naprawy lub wymiany rzeczy;
    • 7.3.5 wada jest na tyle istotna, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny zakupu lub odstąpienie od umowy kupna, lub
    • 7.3.6 oświadczymy lub z okoliczności będzie wynikać, że wady nie usuniemy w rozsądnym terminie lub bez powodowania poważnych niedogodności dla kupującego.
  • 7.4 Informują nas Państwo o wybranym sposobie rozpatrzenia reklamacji. Jeśli nie, zapytamy o to Państwa. Mają Państwo obowiązek poinformować nas, jakie prawo z tytułu rękojmi Państwo wybrali, przy zgłoszeniu wady lub bez zbędnej zwłoki po zgłoszeniu wady. Dokonanego wyboru nie mogą Państwo zmienić bez naszej zgody; nie dotyczy to sytuacji, w której zażądają Państwo naprawy wady, która okaże się niemożliwa do naprawienia.
  • 7.5 Zwrot pierwotnego towaru. W przypadku rozpatrzenia reklamacji poprzez dostarczenie nowego towaru, są Państwo zobowiązani do zwrotu nam pierwotnie dostarczonego towaru (chyba że uzgodnimy inaczej).

8. JAK SZYBKO ZOSTANIE ROZPATRZONA PAŃSTWA REKLAMACJA

  • 8.1 Kiedy zostanie zakończony proces reklamacyjny? Kodeks cywilny daje nam na rozpatrzenie reklamacji termin 30 dni od zgłoszenia wady. W przypadku niedotrzymania tego terminu, reklamacja jest uważana za zasadną, nawet w przypadku, gdy wada została spowodowana przez Państwa. Staramy się rozpatrywać reklamacje w terminie 3 dni, jest to nasz priorytet.
  • 8.2 Ocena wady. Po dostarczeniu reklamowanego towaru z powrotem do nas, przeprowadzana jest ocena wady, a my kontaktujemy się z klientem z wstępną opinią.
  • 8.3 Jeśli towar jest wadliwy, proces reklamacyjny jest zamykany najpóźniej w terminie 30 dni od zgłoszenia wady. Jeśli towar nie zostanie uznany za wadliwy, zostaną Państwo poinformowani o odrzuceniu reklamacji.

9. ZAKOŃCZENIE REKLAMACJI

  • 9.1 Po rozpatrzeniu złożonej reklamacji zostaną Państwo powiadomieni o zakończeniu reklamacji i wezwani do odbioru reklamowanego towaru bez zbędnej zwłoki, najpóźniej w ciągu 30 dni od dnia, w którym zostali Państwo poinformowani o jej rozpatrzeniu. Po upływie tego terminu jesteśmy uprawnieni do naliczenia opłaty za przechowywanie towaru zgodnie z § 2120 ust. 1 w związku z § 2159 ust. 2 kodeksu cywilnego. Dzienna opłata za przechowywanie jest naliczana w wysokości 20 zł. Jeśli będą Państwo chcieli, abyśmy wysłali towar po reklamacji do Państwa domu, zorganizujemy to na nasz koszt. Jeśli reklamowany towar został do nas wysłany kurierem, po rozpatrzeniu reklamacji zostanie on automatycznie wysłany na Państwa adres, który nam Państwo podali. Skontaktujemy się z Państwem w celu uzgodnienia odpowiedniego terminu dostawy. Ewentualnie uzasadnimy odrzucenie reklamacji.
  • 9.2 Jeśli zwracamy cenę zakupu, niezwłocznie prześlemy Państwu bezgotówkowo zapłaconą cenę zakupu na konto bankowe, które nam Państwo podadzą.
  • 9.3 Jeśli nie odbiorą Państwo towaru z rozpatrzonej reklamacji w ciągu 6 miesięcy od dnia, w którym zostali Państwo poinformowani o jej rozpatrzeniu, zastrzegamy sobie prawo do sprzedaży towaru i przeznaczenia uzyskanej kwoty na pokrycie kosztów przechowania.
  • 9.4 Przy odbiorze towaru mają Państwo obowiązek go sprawdzić, w szczególności, czy przesyłka z towarem zawiera wszystko, co powinna zawierać. Późniejsze zastrzeżenia nie będą uwzględniane.
Marcin Zaniewski

Marcin Zaniewski Specjalista ds. sprzedaży na rynku polskim

Śledź nas w mediach społecznościowych


Niniejszym wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez VNT electronics s.r.o. z siedzibą w Dvorská 605, 563 01 Lanškroun, nr identyfikacyjny: 64793826, zarejestrowaną w rejestrze publicznym prowadzonym przez Sąd Okręgowy w Hradec Králové, sekcja C, wkładka 9839 (zwaną dalej "Administratorem"), imię i nazwisko e-mail wszelkie inne dane, które wpisujesz w formularzach na tej stronie lub w wiadomościach e-mail wysyłanych na adresy wymienione na tej stronie. Powyższe dane osobowe muszą być przetwarzane w celu sporządzenia oferty lub umowy, przetworzenia zamówienia lub przesłania cennika. Dane te będą przetwarzane przez Administratora przez okres 1 roku.