VNT electronics s.r.o., numer identyfikacyjny spółki: 64793826, z siedzibą pod adresem Dvorská 605, Žichlínské Předměstí, 563 01 Lanškroun, reprezentowana przez Jiříego Nováka, dyrektora zarządzającego, zarejestrowana w rejestrze handlowym prowadzonym przez Sąd Okręgowy w Hradcu Králové pod numerem C 9839, dla strony internetowej www.fencee.cz.
Recenzje, które publikujemy, pochodzą wyłącznie od klientów, którzy faktycznie zakupili recenzowane produkty w naszym sklepie internetowym lub w naszym sklepie.
Jak mogę zrecenzować zakupiony produkt?
- Za każdym razem, gdy zamawiasz produkt w naszym sklepie internetowym, możemy wysłać Ci wiadomość e-mail z opcją napisania recenzji o produkcie na naszej stronie internetowej. Możesz wyrazić swoją dezaprobatę podczas procesu zamawiania bezpośrednio przed wysłaniem zamówienia.
- Możemy również skontaktować się z użytkownikiem pocztą elektroniczną lub telefonicznie w oparciu o nasz uzasadniony interes, o ile użytkownik wcześniej nie wyraził na to zgody, aby sprawdzić, czy jest zainteresowany oceną doświadczenia klienta związanego z ukończonym przez nas projektem, który zostanie opublikowany na naszym blogu.
- O ile użytkownik nie wyrazi zgody na otrzymywanie wiadomości e-mail z linkiem do wstawienia recenzji za pośrednictwem Heureka.cz. Zgodę można wyrazić podczas procesu składania zamówienia bezpośrednio przed złożeniem zamówienia.
Jak można zagwarantować, że recenzje nie są fałszywe?
Tylko klienci, którzy zakupili produkty w naszym sklepie internetowym lub w naszym sklepie, mogą wystawiać recenzje tych produktów.
Zapewniamy to poprzez:
- Heureka.cz, do którego przekazywane są informacje o zakupionym produkcie (zamówieniu) oraz imię i nazwisko oraz adres e-mail użytkownika. Oznacza to, że technicznie możliwe jest wprowadzanie recenzji produktów tylko w przypadku produktów, które zostały faktycznie zakupione.
- Publikujemy recenzje na naszym blogu. Zawsze sprawdzamy z wyprzedzeniem, czy jest to nasz klient, dla którego wdrożyliśmy zwykle cały projekt, dla którego klient recenzuje. Klient może również komentować i recenzować nasze produkty, a my sprawdzamy, czy kupił te produkty od nas.
Jak ustalamy, które recenzje są najważniejsze?
Aby określić i nadać priorytet najważniejszym recenzjom, analizujemy wszystkie recenzje w oparciu o różne cechy, takie jak terminowość, długość i przydatność danej recenzji.
Co powinienem zrobić, jeśli nie otrzymałem linku do recenzji produktu?
W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia użytkownik ma możliwość skontaktowania się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem info@fencee.cz, a następnie link zostanie do niego wysłany.
Niniejsze zasady dotyczące recenzji obowiązują od 29.3.2023.