Powrót do góry
Sterowanie ogrodzeniem z dowolnego miejsca
Logowanie do chmury

Rozwiązywanie problemów

  • Przed uznaniem urządzenia za wadliwe należy sprawdzić, czy problem nie jest spowodowany niewłaściwym użytkowaniem lub słabą baterią. Lista możliwych usterek znajduje się w instrukcji dołączonej do każdego opakowania naszych produktów.
  • Zalecamy również zapoznanie się z naszym Dekalogiem Reklamacji, aby pomóc w zidentyfikowaniu możliwej usterki.
  • Jeśli nic z tego nie pomoże, skontaktuj się z działem serwisu lub wyślij produkt do nas w celu oceny.
  • Skontaktuj się z działem serwisu pod numerem +420 730 893 827 lub wyślij wiadomość e-mail na adres reklamace@dogtrace.com.

Masz pytanie? Zapytaj nas. Wypełnij poniższy formularz, a my się tym zajmiemy.

*
*
*
Więcej informacji o tym, jak przetwarzamy dane osobowe
można znaleźć w naszej Polityce przetwarzania danych osobowych.
s

Niniejszym wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez VNT electronics s.r.o. z siedzibą w Dvorská 605, 563 01 Lanškroun, nr identyfikacyjny: 64793826, zarejestrowaną w rejestrze publicznym prowadzonym przez Sąd Okręgowy w Hradec Králové, sekcja C, wkładka 9839 (zwaną dalej "Administratorem"), imię i nazwisko e-mail wszelkie inne dane, które wpisujesz w formularzach na tej stronie lub w wiadomościach e-mail wysyłanych na adresy wymienione na tej stronie. Powyższe dane osobowe muszą być przetwarzane w celu sporządzenia oferty lub umowy, przetworzenia zamówienia lub przesłania cennika. Dane te będą przetwarzane przez Administratora przez okres 1 roku.